Fiona
Thursday 16 January 2014
08:50

Assalamualaikum, Heyz people. Im back at 2014. huhu. Sebenarnya, tak leh pakai laptop dengan ipad sampai habis PBSMR :') . Tapi kena buat folio so ambik kesempatan update jap haha. Aku mula mula polak jugak sebab tak boleh main apa apa pun sampai habis periksa -__- . Tapi, dunia ini tidak adil, ku terima je lah dengan hati yang ikhlas walaupun ada sikit lobang lobang yang tak puas hati haha. How my school? em Bila cakap pasal sekolah je aku jadi tak berminat dah sekarang. Dulu ada lah sikit sikit. Entahlah. Tahun ni macam penat gila. Aku rasa macam tahun ni lah tahun paling penat sedunia aku. Tak tahulah maybe sebab baru awal tahun tak biasa lagi ataupun memang sepanjang tahun cenggini. em chinggey. Penat kena bangun awal pagi. Aku time jejak sekolah pagi pagi macam nak tak nak je. Kalau boleh nak terbang balik rumah sambung tidur balik. Cikgu mengajar kat depan aku okay tapi kalau cikgu tu hambar , emm ko selamat tinggal lah. Mengalamun lah aku. Pagi pagi banyak setan rasuk suruh tidur sebab sejuk. Lagi lagi kelas aku kat bawah sekali, lagi lah senang dapat udara . ceh. haha,

Aku dulu jadual yang padat nak tengok tv semua dah cancel. Sekarang tinggal i hear your voice my lovely Park So Ha dngn Running Man je. The Heirs? em jangan buat aku meraung kat sini. Cerita tu dah tamat. Walaupun ending dia cam ciba sikit, tapi aku sangat merindui Lee Min Ho ku. I wait for u darl, . haha. Bulan depan macam mana lah hidup aku. pagi sekolah petang tuisyen malam mengaji malam sikit homework :'). Bertahankah aku untuk terus mengharungi liku liku kehidupan seoarang pelajar PBSMR ini? hehe. Cakap pasal homework pulak, aku rasa tahun ni tahun paling banyak aku dapat homework seumur hidup aku. Selama ni, homework aku jarang dapat. Kalau ada pun tak ada lah sampai semua subjek satu hari tu ada homework. ish. Baru awal tahun homework dah tinggi cam gunung ledang. Frust betul aku. Idk, aku rasa sekolah pagi sangat memenatkannnnnnnnnnnnnzzz dan juga buat aku streszzzzzz dan juga tak cukup tidur. Bagi aku sekarang masa itu emas, walaupun satu jam, aku akan gunakan dengn perkara yang berfaedah iaitu tidur di waktu petang . hehe. Tidur petang yang lemah sikit ni. Aku takut jadi gila je kalau selalu tidur sampai maghrib baru nak sedar.

Cakap pasal kelas pulak, aku sedih sebab dapat kelas bawah. Tapi dulu lah, sekarang dah boleh terima sikit sikit. Harapan aku nak usha senior senior yang hensem terus hancur berkecai bila dapat tahu aku dapat kelas bawah sekali :'). Tak pelah, rezeki tak ada. hahaha . Tapi yang seronok kelas bawah ni, kerusi meja tak kena curi. Cam kelas atas serabut kerusi meja asik hilang je. huhu. And duduk kelas bawah sejuk cam duduk kat aircond. Pastu tak payah penat penat naik tangga bawak beg berat. Iyalah, sekarang aku nak jadi pelajar cermerlang semua subjek mestilah kena bawak buku teks kan? haha. Beg aku dah tak dapat beza dah berat batu dengn buku -__-. Dulu kalau cuti sekolah mesti aku macam tak suka sebab bosan duduk rumah. Tapi sekarang aku sangat bersyukur sebab ada cuti sekolah. Boleh bangun lambat haha. okok apa aku nak cerita lagi ni. Lepas ni akhir tahun baru kita jumpa. haha. Btw haritu ada sambut birthday sheena. Ada banyak gambar weolszz. Aku mestilah comel dalam tu. Mula mula semangat nak masukkan tapi bila dah buat folio separuh mati tadi, aku rasa macam malas pulak. haha ok lah bye :*
Found Me
Instagram
blog archive
credit
Skin by Wanaseoby. Background taken from favim.com. Cute images taken from cute secrets
Diva Nana Azuar