Fiona
Saturday 20 July 2013
06:47

Assalamualaikum. Bello :D. How are u? im very fine here . So, harini nak update pasal 15 july 2013. Hari yang agak bahagia :p. I will miss this day. See you in next year. Hari yang aku tunggu telah tiba. 15 july tahun ni sangat berbeza dngn 15 july tahun lepas. Yalah, tahun ni aku sambut harijadi time bulan puasa. Tahun lepas tak pun. Now, aku nak cerita jalan hidup aku selama hari bahagia aku tu :* wkwkwkwk. First, aku sangat sedih sebab malam tu aku tak boleh nak on. Aku dah dapat syak yang birthday aku tahun ni mesti bernasib malang. Pagi pulak, aku bangun awal sebab nak on twitter. Tu pun mak aku yang kejut bangun pagi. Kalau tak, jangan harap. Aku pelik pahal mak aku kejut aku pagi tu sedangkan aku tengah 'cuti cuti malaysia ' waktu tu. Yalah, mak aku selalu kejut aku solat subuh. Kalau aku cuti, dia tak kejut lah. Tapi haritu dia kejutkan aku pagi pagi buta. And i was like ' ya? kenapa ni bu? pagi lagi dah kejut akak' and my mom said ' happy birthday kakak :* ibu sayang anak ibu ' Aku sangat terharu waktu tu. Muka aku yang lepu baru bangun tidur terus bersinar sinar sebab mak aku wish birthday aku haha.
           Tengah hari pulak, waktu aku nak siap pergi sekolah, aku dapat berita yang agak sedih lagi pedih. Izzah kata dia tak pergi sekolah sebab dia tak sihat. Aku pun macam, takkan lah aku kena pergi sekolah sorang sorang. :( hmm. Pasal tu pun aku syak hari aku akan jadi malang :(. Bila datang sekolah je tengok izzah dah ada kat sekolah. I was like, dehel? lepastu dia kata Fija yang paksa dia pergi sekolah. Aku pun macam okay -.-.  Time balik sekolah, kitaorang macam biasa tunggu FFL semua baru kitaorang gerak balik rumah. Aku pelik sebab tengok along tak naik van dia lagi. Selalunya, dia dah naik van dia. Aku ignore je lah. Bila semua FFL dah ada, diarang nyanyikan lagu 'happy birthday' untuk aku. Dahlah tengah tengah depan pagar sekolah. Semua pandang kitaorang. Lepastu FFL bagi hadiah. Hadiah tu dalam kotak. Aku terharu gila. Rasa macam nak nangis. Tapi aku pendam. Nanti aku nangis kang, ada yang kena bahan. haha.
           Aku terharu gila okay. Serius talk. Aku pikir diarang dah tak sambut birthday aku tahun ni sebab last year diarang dah sambut. hmm. Aku takkan lupa semua benda ni. Thanks FFL !. Sayang betul aku dekat korang. Gambar gambar dalam kotak tu memang comel comel belaka kecuali gambar gendut. Gambar yang pakai baju KRS tu mestilah yang tercomel sekali. Terima kasih kerana bagi aku patung Ultraman tu jugak. Terima kasih juga sebab wish benda yang merepek repek dalam kotak tu. Aku akan saman siapa yang kata aku 'gemuk' dalam tu. Kalau ada Iman sekali mesti best. Thanks FFL. :* Alya Nurliyana sangat sayang korang semua . Ok popyee !
Found Me
Instagram
blog archive
credit
Skin by Wanaseoby. Background taken from favim.com. Cute images taken from cute secrets
Diva Nana Azuar