Fiona
Monday 28 October 2013
07:40
Assalmualaikum. Hello. Esok last day sekolah. Macam tak percaya kan? Yup. PBS pun dah habis. Tapi natang ni ada balik next year . hm. Next year dah naik sesi pagi. Dari senior jadi junior balik. Idk lah macam mana nak bangun pagi tahun depan. Aku ni dah lah liat bangun pagi. Dah dua tahun sekolah petang mana nak ingat dah macam mana suasana sekolah pagi. hik hik. Today im gonna update abt LF. Diarang dah jadi macam family aku sendiri even perangai semua ada yang macam lahabau. See our picture kat bawah . Sweet tak we ols? haha. Hope sangat tahun depan tak ada yang turun kelas ke apa. Hm. Tak nak pisah dengan diarang. Bila aku sedih , FFL dengan diarang je lah tempat aku nak menggila. Kadang kadang kalau cuti rasa sunyi je haha. Kalau sekolah tak payah cakap lah, datang gelak, belajar gelak, balik sekolah gelak. Kira hidup aku penuh dengan gelak ketawa lah :p ceh haha.
    Sehari kalau tak gelak mesti mustahil punyalah. Kadang kadang time belajar , yang budak lelaki tengah bersembang pun kitaorang boleh gelak. Apa yang diarang sembangkan pun aku tak tahulah. Bab bab bahan pulak yang selalu kena Aishah. Kadang kadang kesian jugak tengok dia selalu kena bahan. Tapi dah hampir setiap hari kena bahan, maybe dia dah biasa kot. Haha. Aku dengan Iffah pulak jarang sikit kena bahan sebab kitaorang rapat dengan dak dak belakang tu. Aku paling tak suka bab kena bahan bila kena ejek part yang ' Oh kalau gaduh tak cari, suruh mati lah apalah. Kalau baik, haa. Mana dia mana dia. Dia datang sekolah ke tak bla bla bla -.-' haha sial jewp. Aku kalau gaduh je mesti kena bahan centu dengan diarang. Aku memang sehari tak tanya pasal ... memang tak sah. So, kalau sehari tu aku tak cari, mula lah diarang tanya, 'gaduh ke? tak nak tanya ke dia datang ke tak harini.' haha.
     Iffah pulak selalu kena bahan dengan anak Md nor je. Past is past katako. Kalau sekali dah kena bahan dengan diarang, sentap tak sentap tahan je lah. Akhir tahun ni kitaorang main uno je. Ha benda alah ni pun boleh bawak gaduh. Apatah lagi si dona dengan oppa yang tak puas hati bila aku uno game :p. Bila aku uno game je mesti diarang cakap 'eh bala lah duduk sebelah kau ni nana. Asik kalah je. kau ni bawak bala kau tahu.' Me : bala bala pun aku uno game dah . ' bala bala jugak. Siapa suruh duduk sebelah aku. Yang si Yen tu pulak tak ada angin tak ada ribut tacing tak pasal pasal dengan aku. Em. i malas nak pujuk sebab i tahu nanti dia rindu kat i gak.
     Oh btw i dah ada kekasih hati baru. Joo Jong Wan muah tiak. Aku dah selalu tengok tv sekarang. Apatah lagi cerita sam and cat tu omg sumpah aku admire gila dengan cat tu sebab dia lawak sangat haha. Aku teringin gak nak jadi macam dia. Someone teach me how to become 'hati kental'? like her. haha. Like seriusly you guys should see the show. Master sun lagilah ada joo jong wan i. Tapi minggu ni last i nampak dia :') episod terakhir dah. bye sayang joo jong wan . im gonna miss you. anyeong. Calo




Found Me
Instagram
blog archive
credit
Skin by Wanaseoby. Background taken from favim.com. Cute images taken from cute secrets
Diva Nana Azuar