Fiona
Tuesday 10 December 2013
06:18

 

Assalamualaikum. yo people. im back. hek hek. Im fine . Ku disini sihat sihat sahaja. Minggu depan tengok kelas. Please lah jangan turun :') i tak nak turun hm. I baru je lepas balik Perak ni. hihi bercuti . Best lah jugak dapat kumpul satu family. Bestnya haritu even penat. haha. Tak tahu lah nak kata best dia cane ean. Tapi lapar. :< . haha. kat sana makanan tak banyak hm.. Act cukup je tapi bagi aku, hehehehe. tahu tahu je lah. Aku otw sana dalam kereta tidur je lah. Aku rasa kereta tu start jalan je terus aku tidur sampai dah nak sampai ke destinasi yang nak dituju . ceh :b haha. Best lah sebab dapat jumpa cousin yang lama tak jumpa. Apa lagi cousin aku yang ketagih exo tu. em. Jumpa dia 3 kali je setahun. Perangai kpopers dia sekarang makin membuak buak . haa kau. haha serius do. Nasib baik aku minat running man dengan lee min ho je. Muah sikit kat sayang :* hehe

Idk why, cuti ni aku rasa bahagia je haha. Tak ada lah macam tahun lepas. Bedebah je -__-. Walaupun situation tahun lepas dengan tahun ni tak ada apa pun beza, but im happy. Im happy with my life now. Hidupku lengkap. haha. Siang tidur sampai 2 baru bangun , pastu tengok tv kemas rumah, malam pukul 11 macamtu dating dengan boyfriend i yang paling hensem di dunia ni . That is Lee Min Ho oppa :* muah muah. Layan sampai 5.30 pagi mana tak bangun pukul  2 petang haha. Sehari tak layan min ho mesti rindu, haha. Serius talk. I think im crazy. Min ho did this. hmmm . i dah gilakan dia. Melting tengok dia kat boys over flower tu haaa. Dengan perangai mengada ngada dia omg i just cant ahhh. haha nampak tak betapa gilanya aku haha. Dekat The Heirs pun sama. Eeee geram. haha. So, tu jelah pelengkap hidup aku. Bahagia :)x.

Btw im not kpopers . ey please lah. Kpopers yang minat exo pejadah tu semua. Aku minat K drama je k. Dengan variety show. Sekian, ku bukan kpopers tegar. Lol. Btw rindu lah dekat sam and cat hm. Nickeledeon cam bodo dia ulang ulang siri yang lepas . Yang gua dah tengok. ee. Rasa macam nak tembak muka nickledeon punya boss. Aku tengok dekat Jennette Mccurdy punya twitter, banyak pulak ep baru. Haih. Dah sebulan dah dia dok ulang ulang ep sama -.-. Menyampah siaa. haih. Em nak cerita apa lagi ni eh. Tadi banyak gila idea kat kepala otak ni haa. Haha. Rindu lah kat FFL. Tahun ni cuti tak banyak spent time sebab ramai yang busy. hm. I miss uols very much and much and much punya banyak muah. Bukan senang tau aku nak rindu orang ni :b hahaha. Maklumlah, hati i dah sado, susah nak rindu orang ni . I rindu FFL je . LF pun rindu juga. hm , Cepat buka sekolah please . Cepat 2014 please. Dah ready nak bukak buku baru ni haha.

Agak agak otak aku sihat ke tak eh tahun depan . Aku benci PBSMR serius siaa. hm. Kena dera lah we ols tahun depan. Kami bukan bahan kajian . Tahun depan tak nak main main dah. Nak belajar elok elok. haha. Tolong gelakkan jap. haha okok serius ni . Doakan aku tak banyak main tahun depan macam tahun ni. Doakan jugak min ho banyak buat drama haha. ok lah . nak blah dah. Im so cute dekat gambar bawah tu. hehe yang last tu ss sorang sorang haha. k lah bye




Found Me
Instagram
blog archive
credit
Skin by Wanaseoby. Background taken from favim.com. Cute images taken from cute secrets
Diva Nana Azuar