Fiona
Friday 29 November 2013
06:06

Assalmualaikum. Hello uols. Im backkkkk. Hahaha. Today is 29 nov. Wow. Tak sangka. 2014 is loading..... Cepat betul masa berlalu kan sekarang. Tahun lepas punya lama aku tunggu nak December , tapi sekarang sekejap je December. Lepastu tak lama buka sekolah. Jadi junior balik u,u. Macam mana lah tahun depan kena bangun pagiiii . eee malasnya tahuu. em em. Sekarang aku selalu tidur lambat je. Dah azan subuh baru nak tidur. Dulu tak ada ah ceni haha. Tak apalah. Nak tidur lambat puas puas sebab next year dah kena sekolah pagi . Wish me luck for PBSMR ! . shit that thing haha. Btw keputusan pbs tahun ni cem biasa, tahun depan baru dapat. aku syak tak ada pertukaran kelas. i hope so. Aku tak nak pisah dengan banjingan banjingan lf aku.

Hari ni best sangat sebab dapat spent time dengan FFL. Semua ada kecuali nina, dengan iman je. Rindu diarang. Apa lagi Iman. Dah lama tak spent time dengan FFL sebab sesetengah tu kerja and ada yang duduk jauh. Harini Tiyah datang lepastu yang kerja cuti. Memang tepat pada masa lah. haha. Menggila kat rumah Iffah. Rasa kecoh sangat rumah tu. Tak sangka pulak we ols ni ramai haha. Berjimba kejap aku harini dengan diarang. Harap lain kali boleh kumpul semuaa. Rindu sangat kat diarang. Aku sekarang asik dengan Izzah je. Nak kata muak pun adalah tapi nak buat macam mana dah setiap hari jumpa. Kadang kadang kalau dia balik Cheras, orang yang aku muak tu lah boleh jadi rindu . hehe. Lepastu petang tadi main hujan dengan diarang xx. hihi dah lama ko tak main hujan ni. And the stupid moment is time aku dengan Iffah nak turun dari motor tetiba ada anjing kejar dari belakang. Aku punya gelabah naik balik. Last last terhantuk lutut aku yang lawa ni kat motor dia. kwaja punya kaum dona. Lebam besar kat lutut ni haa.




Tak sabar minggu depan nak pergi bercuti yey ! Cousin datang i was like oyeah baby. Rindu kat dia sebab dah lama tak jumpa. Lepastu keluarga belah ibu semua kumpul. cant wait dooo. harap cousin aku stay sini for a week. em em. Btw i dah ada kekasih baru. Bukan lagi joo jong wan . Tapi LEE MIN HO. OMG sebut nama pun dah cair ...belum lagi tengok muka.. ish gerammm. Sekarang kan cerita the heirs tengah meletup. hehe love min ho muah kitt kat min ho. Bila tengok dia kat tv i was like omg aku melting lah cibaaaa. Rasa nak peluk tv pun ada doo. Time joo jong wan tu aku tak adalah angau ceni. hehehe. I love lee min ho forever sayang muah :* Anyeong
Found Me
Instagram
blog archive
credit
Skin by Wanaseoby. Background taken from favim.com. Cute images taken from cute secrets
Diva Nana Azuar