Fiona
Saturday 28 December 2013
02:32
Nape dah tua. Hensemnya leornado dicprio masa muda. You are the handsome boy i've ever meet baby, dont make me melt

Assalamualaikum :) selamat petang dunia lol. haha. Its 28 dec sunday, em. Harini last saturday 2013. Diam diam aku sebak 2013 dah nak berakhir. Macam mana lah nak cakap, 2013 is the best year :). Tak de lah tahun sebelum ni tak best tapi 2013 is better than last year. hehe. Banyaknya kenangan indahku bersama 2013 ni. Why so fast? belum sedia lagi aku nak bukak buku baru tau. Macam tak semangat je nak masuk 2014 ni haha. Banyak nya perkara baru will be on 2014 ni. Sekolah pagi, bangun pagi tidur awal , ada exam besar. Aigoo otoke, mesti penat macam upsr dulu kan? kena pergi tuisyen, kena belajar. Mesti tahun depan kena banyak bebel suruh belajar . hm doakan otak i tak pecah . How can i say? 2014 is coming. hm. Cepatnya masa berlalu..... Lee min ho dah nak tinggalkan aku. Lagi dua minggu je, lepastu dia dah tak ada. I'll miss you min ho, takkan sesiapa idola baru akan gantikan ko. Tapi i tak janji sebab hati i senang berubah haha .

How i wish boleh undur masa kan.... bahagianya aku tahun ni. Entah lah, aku rasa tahun ni lah tahun paling aku gila, paling banyak gelak. Tak ada sedih pun. Ops lupa i tak layan jiwang haha. Cane lah class tahun depan. Hm ku dengan yen tak ada. Macam mana ni, aku dah lah paling banyak cakap dengan yen. Kalau tak ada dia aku nak bergurau dengan siapa, siapa nak bahan aku siapa nak panggil aku setiap kali aku busy siapa nak bergaduh dengan aku dalam kelas. Even dona yang lain semua ada but, em. Aku jarang bising dengan diarang. Takpelah ada hikmahnya jugak setan ni takde haha. Boleh lah aku kasi tumpuan baik punya dekat cikgu, Yalah, exam pentingkan? hahahahaa. Aku nak cover balik math aku yang dah ketinggalan setahun ni. Gentle lah cakap, tahun ni math dalam kepala otak aku satu pun tak masuk. Sikit tu adalah. Yalah cikgu gelabah sampai nak mengajar murid pun tak sempat. Last last dapat band 3 jugak. Apa lah jadah semua ni . Mainan dunia. Dear KPM, kami bukan bahan kajian.

Aku update ni macam esok dah new year je haha. Act, ni last aku bukak blog maybe lepas ni dah jarang haha. Nak update 1 haribulan tapi esok tu sekolah haha sakainya. Asal lah khamis tu jugak nak sekolah. Pilih je lah hari isnin terus kan senang. Btw tahun baru mesti lah azam baru kan? lol. tak de azam baru sorry lah. Azam tahun ni pun tak tercapai mana nak buat azam baru banyak cantik. Tahun depan nak kurangkan bermain, bercakap, bergurau. Come on lah nana focus sikit cikgu cakap kat depan tu oii. Hm okay hehe. Fighting for 2014 ! Hope 2014 is more better x10000000 than 2013. bye bye ;)
Found Me
Instagram
blog archive
credit
Skin by Wanaseoby. Background taken from favim.com. Cute images taken from cute secrets
Diva Nana Azuar