Fiona
Tuesday 24 December 2013
07:36
Assalamualaikum hello. Hehe. I m here. Its 24 December. Huk huk esok dah 25 christmast . Jangan lupa fav tarikh i adalah 25 dec. keh keh. Minggu depan dah sekolah. Am i ready? hell no . Aku belum bersedia nak bangun pagi. Aigooo. Aku dah biasa tidur pukul 5 pagi bangun #$%^ hehe. Otoke, em. Dah try dah nak tidur awal haritu but i cant hm. Tak pelah nana fighting !. Btw aku dah beli buku, and tengok kelas. Yuppzzzah. Alhamdulillah , masih lavender :). Tapi sedih LF semua stay kecuali yen dengan kulop . hm tayik naik kelas. Dasar tak layak. haha . Tahun depan pulak banyak 'strangers' i mean, orang lain naik kelas lavender. ish mesti awkward gila kalau awal tahun . em em.  oh, cerita pasal result ean, dah dapat dah result. hehe jap jap i masukkan haha. Sorry lah kualiti gambar tak berapa baguss adabi hehe


Alhamudulillah :) result memuaskan KECUALI, math dengan science. aish. Math dengan science spoil haloba je lah band 3 lain dah okay dah 4 dengan 5. Cikgu math sembang lah perempuan semua band 4. Penat aku buat setiap kali waktu math, ulang, SETIAP KALI WAKTU MATH ada band. Yuppzah. And sepanjang tahun tu apa aku dapat? band 3 jugak aku dapat. Science lagi lah. Penat penat aku pergi sekolah time cuti 2 minggu nak ulang band yang tak lepas, last last band 3 jugak -__-. Subjek lain yang aku tak semangat nak buat tu lah dapat band tinggi. Thanks tu cikgu Azma sebab kasi band 5 semua BM :* muahh kit haha. Cakap pasal seni, haa kau band 2; hehe. Mak aku marah gila seni dapat band 2. Bapak aku rilek je sebab dia tahu aku memang tak berbakat bab bab gini hehe. Benci pendidikkan seni visual selamanya ~~ selalu tak hantar lukisan mana tak bantai dapat band 2 haha. Gentle lah, aku waktu seni lah paling tak bersemangat do. serius . haha.

Harap tahun depan kelas form 3 macam tahun lepas. Aku nak kelas atas sekali. Aku tak sanggup nak duduk kelas bawah. Biarlah aku mengharungi dugaan menaiki tangga 3 tingkat pagi pagi :'). Aku sanggup tak pe. Asalkan kelas atas sekali. Sayangnya 2013 nak habis,,,, hcnasddgdgedynewud i will miss 2013 :). Classmates tahun ni paling best, paling gila, paling rapat, paling aku sayang . hm sedih betul dua ekor tu naik kelas. Apa boleh buat rezeki masing masing haha. Tutup cerita pasal sekolah, bukak pasal pakwa i pulak min ho. I miss gu jun pyooooooooo !!. Rindunya kat f4. em em. Sekarang boleh dating dekat the heirs je. Tu pun lagi 3 minggu :'). Celaka. Kau buat lah bnyk bnyk sikit cerita min ho. I miss u . Bogoshipoo. Anyeong


Found Me
Instagram
blog archive
credit
Skin by Wanaseoby. Background taken from favim.com. Cute images taken from cute secrets
Diva Nana Azuar